FEST22 hooaeg

Ülevaade hooajast

2022 hooaeg hakkas pingeliselt – 11. juulil oli väljasõit Itaaliasse. 10. juulil jäi üks kestvussõidu ja kvalifikatsiooni pilootidest koroonasse, FEST22ga sai sõita poole ringi kaupa, sest auto tegi kogu aeg restarti, ning kaks tähtsat tehnilise kontrolli dokumenti lükati kohtunike poolt tagasi. Milline algus hooajale! Eestis me vormelit korda ei saanudki, jätkasime remonti öösel Itaalia kohalikus autoparklas pealambi valguses. Meie viimase hetke ponnistused kandsid vilja ja FS Team Tallinn saavutas Itaalia võistlusel mõlema vormeliga mitmeid poodiumikohti ning üldvõidu!

Isejuhtiva vormeli meeskond suundus kohe edasi Tšehhi võistlusele. Ilmastikuolud dünaamilistel aladel ei olnud kiita kuid vihmast ilma trotsides ning ning taktikaliselt häid samme tehes olime ainus tiim, kes suutis kvalifikatsioonis ja kestvussõidus finišeerida. Nõnda saavutati järjekordne üldvõit! FEST22 meeskond tšehhis ei käinud ning suundus Austriasse, kus enne võistluse algust võõrustas meid Grazi tehnikaülikooli meeskond. Võistluse alguses aga ei olnud õnn meiega, sest kaheksasõidu, kiirenduse ja kvalifikatsiooni ajal jäi auto suvalistel hetkedel seisma. Kaheksasõidus ja kiirenduses saime kesised tulemused, kuid kvalifikatsioonis õnnestus ime läbi päeva teine aeg välja sõita ja seda veel vihmas. Mida kõike me ka ei proovinud, auto jätkas jukerdamist. Kestvussõidu hommikul 1,5 tundi enne starti suri vormel täiesti välja, akupakis oli paar trükkplaati läbi põlenud. See andis juhtlõnga kätte ja õige pea leidsime, et ühe mootori juhtme isolatsioon on katki. Viga sai likvideeritud 30 minutit enne starti, 20 minutit enne sai akupakk korda ja napid 3 minutit enne starti olime stardijoonel. Autasustamisel ootasime õhinal karikaid, aga kui kuulutati välja kestvussõidu ja üldarvestuse tulemusi, siis meie nimi ei kõlanud. Läksime kohtunikelt uurima, mis toimub. Selgus, et kohtunike antud andmelugeja, mis kontrollib vormeli energiatarbimist, ei olnud töötanud. Reeglite järgi tähendab see automaatset diskvalifikatsiooni, diskussiooni polnud võimalik arendada. Kokkuvõttes 4. koht, mis polegi nii paha, aga 2. koht oli lähedal ja see jäi kripeldama.

Seejärel suundusime Ungarisse, kus FEST22 ja isejuhtiva vormeli meeskonnad taaskord kokku said. Erinevalt Austriast, läks seal kõik sujuvalt. Tehnilised kontrollid läksid sujuvalt ning ka staatilistel aladel saavutasime häid tulemusi – mõlema vormeliga saime kuluaruandes korralikud punktid ja FEST22ga jõudsime disaini finaali. Sinna otsa veel sõidualade poodiumid ning üldarvestuses oli garanteeritud FEST22 teine koht ja isejuhtiva vormeliga kolmas koht.

Peale mõnusat eduelamust läksime Saksamaale hooaja viimasele ning kõige prestiižsemale võistlusele. Kuigi seal oli kasutusel sama andmelugeja, mis Austrias, siis kohtunike näpunäidete abil saime selle tööle. Staatilised alad õnnestusid priimalt, kuluaruandes saavutasime 3. koha ja disainikaitsmises jõudsime finaali. Saksamaa disaini finaali jõudmine on kindlasti selle hooaja üks suurimaid saavutusi, see näitab, et meeskond on teadmistega jõudnud absoluutsesse tippu.

FEST22 tehnilised andmed

2.7 s

Kiirendus

176 kg

Mass

1250 Nm

Väändemoment

2.7 G

Max. külgkiirendus

550 N

Surujõud (55 km/h)

140 kW

Maksimaalne võimsus

Galerii

Mõned hetked vajavad jäädvustamist, et oleks midagi, millele tagasi vaadata. Siin on valik meie meeldejäävaimatest hetkedest 21/22 hooajal.

FS Austria

Disainikaitsmine 6. koht
Kiirendus: 4. koht
Kvalifikatsioon: 2. koht
Üldarvestus: 4. koht

FS Germany

Disainikaitsmine: 6. koht
Kuluaruanne: 3. koht
Kaheksasõit: 4. koht
Kvalifikatsioon: 3. koht
Üldarvestus: 11. koht

FS Italy

FEST22

Disainikaitsmine: 1. koht
Kuluaruanne: 3. koht
Kiirendus: 1. koht
Kestvussõit: 1. koht
Efektiivsus: 2. koht
Üldarvestus: 1. koht

Isejuhtiv

Disainikaitsmine: 1. koht
Äriplaan: 6. koht
Kiirendus: 1. koht
Kvalifikatsioon: 1. koht
Trackdrive: 1. koht
Üldarvestus: 1. koht

FS Czech (DV)

Disainikaitsmine: 3. koht
Äriplaan: 2. koht
Kuluaruanne: 3. koht
Kiirendus: 3. koht
Kaheksasõit: 2. koht
Kvalifikatsioon: 1. koht
Trackdrive: 1. koht
Efektiivsus: 1. koht
Üldarvestus: 1. koht

FS East

FEST22

Disainikaitsmine: 4. koht
Äriplaan: 6. koht
Kiirendus: 3. koht
Kaheksasõit: 3. koht
Kvalifikatsioon: 2. koht
Kestvussõit: 2. koht
Efektiivsus: 3. koht
Üldarvestus: 2. koht

Isejuhtiv

Kiirendus: 1. koht
Kaheksasõit: 4. koht
Kvalifikatsioon: 3. koht
Trackdrive: 3. koht
Efektiivsus: 1. koht
Üldarvestus: 3. koht

Juhtkond

Meeskonna kapten

Georg Kõivumägi

Peainsener

Marten Teppan

Elektroonika kapten

Artur Lindegron

Vedrustuse kapten

Mattias Laos

DV peainsener

Tauri Tammaru

DV kapten

Lisanne Siniväli

Komposiidi kapten

Kaarel Karri

Alammeeskonnad

Scroll to Top

Team Captain

Name: Kristjan Taimla

University & Programme: TalTech Product Development and Robotics BSc

Seasons in FS Team Tallinn: FEST21/22

What do you do in FS Team Tallinn?

The task of the team captain is to lead and direct the team members and be responsible for planning and organizing the entire project process. Captain role includes time and resource planning, budget management and ensuring that the team meets all project goals and requirements. It is also the captain’s job to represent the team at public appearances and presentations.

Phone:
+372 5300 6581
Email:
kristjan.taimla@formulastudent.ee